VEELGESTELDE VRAGEN

1. Ik bestel voor het eerst iets online, hoe werkt het?

We helpen je graag.
Stap 1 Plaats het gewenste artikel in het winkelwagentje
- Ga naar het artikel van je keuze, kies indien van toepassing je maat en klik op de knop 'aan winkelwagen toevoegen'.
- Dan zie je het overzicht van je winkelwagen. 
- Klik op de knop 'winkelwagen bekijken' of 'terugkeren naar winkel'.  
- Als je direct wilt afrekenen kies dan voor 'winkelwagen bekijken' en 'afrekenen'

Stap 2 Je gegevens
In het overzicht van je gegevens zie je velden waar je je email en verzendadres invult.

Stap 3 Verzending
Verzendkosten worden automatisch berekend. De verzendkosten naar een adres bedragen € 4,95. Je kunt ook kiezen voor afhalen in de winkel, dit is gratis. 

Stap 4 Betalen
Je wordt doorgestuurd naar de internetkassa voor een betaling in een veilige omgeving. Je kiest hoe je wil betalen: met iDEAL, Bancontact, creditcard, Google Pay of Apple Pay.

Stap 5 Bevestiging
- Je krijgt een bevestigingsmail als je bestelling goed is afgerond.
- Nadat je betaling door ons ontvangen is, verzenden wij jouw bestelling.
- Je ontvangt een track and trace code om je pakket te volgen

Lukt het niet stuur dan een mailtje naar info@deensekroon.nl. Wij helpen je graag!

2. Hebben jullie een winkel waar ik de producten kan bekijken?

Ja onze winkel is te bezoeken in de Willemstraat 17 in Eindhoven. Onze openingstijden vind je onder de tab 'contact'. De webshop is 24/7 geopend.

3. Kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Ja, je ontvangt een mail met de bevestiging van je bestelling en ontvangt een track and trace code zodra we jouw pakket hebben klaar gemaakt en hebben meegegeven aan de koerierdienst.  

4. Hoe vaak kan ik een actiecode of kortingscode gebruiken?

Actiecodes en kortingscodes kun je eenmalig gebruiken.

6. Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Per product staat de prijs inclusief btw. De verzendkosten naar een adres bedragen € 4,95. 

7. Wat als een product niet op voorraad is?

Je kunt ons altijd bellen (0630727993) om te vragen of we nog iets voor je kunnen bijbestellen. Ook kun je een mail met je interesse vraag sturen naar info@deensekroon.nl 

8. Er gaat iets mis tijdens mijn betalingsverwerking. Wat moet ik doen?

Neem contact op met Deense Kroon door een mail te sturen naar: info@deensekroon.nl. Vermeld je naam, telefoonnummer, wat er precies mis gaat. Wij nemen hierover contact met je op. Bellen mag natuurlijk ook. (0630727993)

9. Ik wil een bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?

Neem contact op met Deense Kroon door een mail te sturen naar: info@deensekroon.nl. Vermeld je naam, telefoonnummer, de reden van annuleren en je bestelnummer. Indien je bestelling reeds verzonden is, kunnen wij je bestelling niet meer annuleren. Je kunt je bestelling dan retourneren binnen 14 dagen. Kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.

10. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik doen? 

Het kan soms gebeuren dat de bevestigingsmail, die automatisch wordt gegenereerd door ons systeem, in je spam belandt. Dit komt vaker voor met e-mailadressen die eindigen op '@hotmail.com'. Je kunt dus je spambox checken. Staat de bevestigingsmail hier niet tussen, stuur dan een mailtje naar info@deensekroon.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

11. Krijg ik garantie op de artikelen die ik koop via Deense Kroon?

Wij doen ons uiterste best om alleen kwalitatief goede producten aan te bieden in onze webshop. Je krijgt geen garantie op je aankopen. Indien je een klacht hebt, stuur een mail naar info@deensekroon.nl. Vermeld je naam, telefoonnummer en je klacht. Wij nemen hierover contact met je op en doen altijd ons best samen naar een gepaste oplossing te zoeken!

Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag er niet tussen? Bel ons op 06 30727993 of mail naar info@deensekroon.nl